Spørsmål og svar

Her finner du svarene på de vanligste spørsmålene som kommer inn fra våre panelmedlemmer. Du kan også kontakte oss på info@seerpanelet.no dersom du har spørsmål du ikke finner svar på her.

MEDLEMSSKAP

Bli medlem i panelet
Hvordan blir jeg medlem i Seerpanelet? Klikk her for å registrere deg. Din e-postadresse kan bare registreres én gang. Det er ikke tillatt å være registrert med flere ulike e-postadresser i panelet.
Manglende påloggingsinformasjon
Hvordan får jeg mitt passord? Du får tilsendt dine brukeropplysninger ved å klikke på Seerpanelet login og deretter skrive inn din e-postadresse i feltet “Glemt passord”.
Endre personopplysninger
Hvordan kan jeg endre mine personlige opplysninger? Du endrer dine opplysninger ved å logge inn på din personlige konto. Klikk på knappen login for å komme inn på siden. Opplysningene brukes for å bestemme hvilke undersøkelser du får tilsendt, og til hvilken konto belønningen skal sendes. Send e-post til info@seerpanelet.no dersom du ønsker å endre e-postadressen du står registrert med i panelet.
Forlate panelet
Hvordan kan jeg avslutte mitt medlemskap i Seerpanelet? Du kan når som helst avslutte ditt medlemskap i panelet. Dette gjør du ved å logge deg inn på login og klikke på «Avregistrering». Du kan også sende oss en e-post till info@seerpanelet.no, så hjelper vi deg med avregistreringen. Opptjent belønning, som ikke er tatt ut når du avregistrerer deg, vil bortfalle.

BELØNNING

Min personlige saldo
Hva er min saldo? Hvordan kan jeg holde oversikt over belønningen jeg har tjent opp? Ved å logge inn på din personlige side på info@seerpanelet.no login kan du kontrollere din saldo og utbetalingshistorikk.
Belønning for undersøkelser
Hvordan tar jeg ut belønningen jeg har opptjent? Logg inn på din panelkonto på login og trykk på linken “Min saldo”. Følg deretter anvisningene som vises på skjermen.
Problemer med utbetaling
Belønningen har ikke kommet inn – hvorfor? Det kan ta noe tid fra du bestemmer deg for å utbetale belønningen fra din panelkonto, til utbetalingen faktisk gjennomføres. Du kan se din uttaksstatus på din personlige side.
Utbetalingsalternativer
Hvordan kan jeg bruke min opptjente belønning? Du kan velge mellom flere ulike utbetalingsalternativer, som for eksempel PayPal og SuperGavekortet. Mer info om de ulike alternativene finner du her.

UNDERSØKELSER

Antall undersøkelser du mottar
Hvor mange undersøkelser sender dere meg? Antall undersøkelser du vil motta invitasjon til varierer ut ifra hvem du er og hvilke opplysninger du har lagt inn om deg selv. Mange av undersøkelsene er beregnet på spesifikke målgrupper, og vil derfor ikke alltid være relevante for deg. De fleste panelmedlemmene vil i snitt motta 1-2 undersøkelser per måned. På din personlige side kan du velge hvor ofte du ønsker å motta forespørsel om å delta i undersøkelser.
Svare på undersøkelser
Hvordan svarer jeg på en undersøkelse? Du får tilsendt invitasjon til en undersøkelse per e-post. I e-posten finner du en link til den aktuelle undersøkelsen. Spørreskjemaet åpnes i et eget vindu i nettleseren din og du kan besvare undersøkelsen når det passer deg. Fra du åpner linken har du maksimalt 3 timer på deg til å fullføre besvarelsen.
Avsluttede/stengte undersøkelser
Når jeg klikker på linken står det at undersøkelsen er stengt/avsluttet. Hva betyr dette? Vi vet at ikke alle alltid har tid eller mulighet til å svare på undersøkelsene. Derfor sendes invitasjonene ut til et stort antall personer. Så snart vi har mottatt tilstrekkelig antall svar, stenger vi undersøkelsen. Men ikke fortvil – vi kommer snart til å sende deg nye undersøkelser.
Undersøkelsen er avsluttes
Hvorfor hender det at jeg bare får svare på et par spørsmål før undersøkelsen avsluttes? Det hender at undersøkelsene retter seg mot spesifikke demografiske målgrupper. Dersom dine svar på de innledende spørsmålene ikke passer med den utvalgte målgruppen, vil undersøkelsen bli avsluttet. Du behøver med andre ord aldri å besvare en undersøkelse dersom du ikke er i relevant målgruppe.
Personvern
Hvordan håndteres mine svar og personopplysninger? Alle svar behandles konfidensielt og ingen kan spore dine svar tilbake til deg. Du er helt anonym og resultatene fra undersøkelsene presenteres kun i sin helhet. Dine personopplysninger håndteres i henhold til svensk Personopplysningsloven og vil ikke bli gitt noen ekstern aktør.